május 15. 5:49

Danni Koldal 1961-es matt fekete VW Beetle-je
Igaz, a kerekded német népautót realizáló Ferdinand Porschétől nem állnak távol a sportosabb gépjárművek, amikor ez a Bogár 1961-ben legördült a szalagról, kevesen gondolhatták, hogy 60 év elteltével előtérbe kerül a sportos karaktere.
Az elsőre szembetűnő ültetés mellett, az autó roadster jellegét nagymértékben előtérbe helyezi, hogy Koldal megszabadult a jármű tetejétől, és a szélvédő egy jelentős részétől is. A Beetle nélkülözi továbbá az ikonikus krómozott lökhárítókat és az eredetileg a sárvédőre tervezett irányjelzők is másutt kerültek kialakításra. Az autó minimalista jellegét vintázs jegyekkel egészítik ki az eredetinél szélesebb, fehér falú gumiabroncsok, a matt fekete fényezés és a torpedó-stílusú visszapillantók.
Az átalakítás azonban elsősorban esztétikai jellegű, az autóban továbbra is az eredeti Beetle Deluxe motor dolgozik, aminek pontos paraméterei nem kerültek részletezésre; kialakítástól függően így az autót egy 1,1–1,6 L lökettérfogatú, 25–40 lóerő közötti teljesítménnyel bíró motor hajthatja, melynek végsebessége hozzávetőleg 100–110 km/h környékén tetőzik.